Temat: Porządkowanie papierów podatkowych

Dzień dobry. Nie mogę sobie w ogóle poradzić z kwestiami dokumentów podatkowych w mojej firmie. Normalnie idzie to wszystko jak flaki z olejem. Ciągnie się i końca nie ma, a przecież wszystko musi być uporządkowane, a nie w takim bałaganie. Jak Wy to rozwiązujecie?

2

Odp: Porządkowanie papierów podatkowych

Ja bardzo prosto. Po prostu zostawiam to komuś innemu i nie muszę się niczym martwić. Wszystko mam potem z głowy, bo jest zrobione bez problemów. Po co mam się tym wszystkim sam martwić i przejmować, jak teraz jest tak dużo różnych opcji powierzania tego komuś innemu?

3

Odp: Porządkowanie papierów podatkowych

No niby racja… A mogę wiedzieć, komu to powierzasz? Słyszałem też, podobno są jakieś specjalne programy, które się tym wszystkim zajmują i nie trzeba praktycznie nic robić. Ktoś coś na ten temat słyszał?

4

Odp: Porządkowanie papierów podatkowych

Ja słyszałam i ja korzystam z takiego rozwiązania. Pewnie chodzi Ci o program TPM, gdzie można porządkować wszelkie kwestie z transferami i takimi innymi. Co ciekawe, to jest kilka wersji tego programu. Na stronie http://www.tpmpoland.pl/o-programie/wersje-programu możesz sobie o tym szczegółowo poczytać i zdecydować o tym, co jest Ci najbardziej potrzebne

5

Odp: Porządkowanie papierów podatkowych

Powiem szczerze, że chyba takie rozwiązanie by mnie najbardziej interesowało. Muszę to dokładnie przemyśleć i zobaczyć jaką to ma szansę sprawdzenia się u mnie. A podejrzewam, że ma i to całkiem sporą, bo jednak to jest bardzo korzystne rozwiązanie

6

Odp: Porządkowanie papierów podatkowych

Racja, koleżanka Ci tutaj podpowiedziała bardzo ciekawe narzedzie, które moim zdaniem warto wykorzystać, bo męczenie się samemu z tym wszystkim jest okropne.